Problemy z dodaniem komentarza? Wyślij mi go mailem - opublikuję. Adres znajdziesz w moim profilu!

Uwaga! Komentarze pojawiają się z opóźnieniem - po przejrzeniu dla odsiania spamu (i tylko jego!)


czwartek, 8 września 2011

Tele Wizje

Cyfrowy Polsat po raz enty. Krótko i na temat.

Przedłużyłem swego czasu umowę, odebrałem nowy dekoder i dostałem trzy pakiety tematyczne na pół roku bez opłat. Niewiele się namyślając zastrzegłem zdaje się po dwóch miesiącach, że po okresie gratisowym nie jestem zainteresowany żadnym z nich, a zatem pragnę pozostać przy dotychczasowym abonamencie. Zgłoszenie zostało przyjęte, a potwierdzono to zarówno mailem jak i listem papierowym.

Wspomniany abonament to około 38 złotych. I teraz proszę sobie wyobrazić moje zdziwienie, gdy sprawdzając w ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) stan konta odczytałem dziś, że owszem, moja wpłata za wrzesień dotarła i została zaksięgowana, natomiast kolejna, wymagana na początek października wynosi ca. 89 złotych! Osiemdziesiąt dziewięć, bo z pakietami zapewne, choć tej informacji nigdzie nie ma.

Telefonuję do biura obsługi, gdzie mimo pełnej płatności za połączenie muszę wysłuchać jeszcze reklamy walki Kliczko - Adamek oraz zachęty do niedzwonienia (wszystko załatwisz na stronie www) i wreszcie udaje mi się połączyć z konsultantką.

Skąd 89 złotych? Proszę się skupić.
(Cytuję z pamięci, ale z zachowaniem sensu mam nadzieję)
Zgłosił pan rezygnację z pakietów i rezygnacja jest w systemie, ale do tego czasu może pan otrzymywać sms-y o wymaganej płatności właśnie takiej - jak z pakietami. Również takie dane mogą się pojawiać na stronie www. To oczywiście zniknie w październiku.

Zaraz! Co jest!?
CP coś mi proponuje, ja nie jestem zainteresowany, operator przyjmuje to do wiadomości i koryguje rozliczenia, no więc pytam: SKĄD, JAKIM PRAWEM, NA JAKIEJ PODSTAWIE choćby przez sekundę pojawia się na moim koncie taka kwota JAKO WYMAGANA???

A gdybym dziś chciał zapłacić za październik? Wchodzę i czytam jak na obrazku:

Ktoś ma wątpliwości CO jest kwotą do zapłaty? Ja nie mam. Ktoś widzi alternatywę, jakieś zastrzeżenie, aneks, dopisek etc.? Nikt.
No i jak to nazwać?

Bałagan, to chyba zbyt pieszczotliwie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Teksty z tego bloga, moją książeczkę, zdjęcia i filmy można kopiować do użytku niekomercyjnego i/lub umieszczać na niekomercyjnych stronach www, w prezentacjach, publikacjach i innych - bez prawa do modyfikowania - po podaniu autora (Portier) oraz adresu strony z której zasobów zostały pobrane (www.otoportier.blogspot.com). Wykorzystanie komercyjne jakiegokolwiek materiału wyłącznie po kontakcie z autorem i uzyskaniu jego wyraźnej zgody. Adres do korespondencji znajduje się na stronie mojego profilu w serwisie Blogger.