Problemy z dodaniem komentarza? Wyślij mi go mailem - opublikuję. Adres znajdziesz w moim profilu!

Uwaga! Komentarze pojawiają się z opóźnieniem - po przejrzeniu dla odsiania spamu (i tylko jego!)


wtorek, 18 lutego 2014

Nowy stary wpis

Napisałem ten post w nocy z 24 na 25 grudnia 2013 roku, ale zachowałem do dziś jako kopię roboczą pokazując w tym czasie tylko dwóm osobom. Pora to zmienić.

Opublikowane "wstecznie"
 Moje trzy wigilie.

Voila!
 
 
Komentarze tutaj zablokowane (bo to tylko link) są oczywiście nadal normalnie publikowane pod wpisem do którego odsyłam i w calutkiej reszcie bloga.
Teksty z tego bloga, moją książeczkę, zdjęcia i filmy można kopiować do użytku niekomercyjnego i/lub umieszczać na niekomercyjnych stronach www, w prezentacjach, publikacjach i innych - bez prawa do modyfikowania - po podaniu autora (Portier) oraz adresu strony z której zasobów zostały pobrane (www.otoportier.blogspot.com). Wykorzystanie komercyjne jakiegokolwiek materiału wyłącznie po kontakcie z autorem i uzyskaniu jego wyraźnej zgody. Adres do korespondencji znajduje się na stronie mojego profilu w serwisie Blogger.